MISI NAK KURUS SIHAT LANGSING DI HARI RAYA

Lyn selalu dengar orang yang nak turunkan berat badan merungut, macam-macam dah cuba tapi tak menjadi pun? tak turun berat badan pun? tak kurus pun? Kenapa susah betul nak kurus? Susahnya nak buang lemak kat perut ni?

Uishhh banyak kan persoalan disitu.??????

Beberapa bulan lagi nak raya dah kan? Kepada kawan-kawan wanita khususnya yang tertinggal puasa tu dah ganti ke belum? Sesiapa yang dah habis ganti, baguslah. Tahniah diucapkan.

Walaupun lambat lagi, tapi ada yang masih merungut tentang berat badan yang semakin bertambah. Asyik tension sebab berat badan susah nak turun walaupun dah ikat perut. Lepas tu, balik kampung, ramai yang tegur kata, dah gemuk. Jahatnya mulut mengata orang. Ada sesetengah orang, berat jadi bertambah dalam bulan puasa. Tak naik apanya, bila berbuka tak ingat dunia. Serba serbi nak telan.

Tapi usaha harus diteruskan kalau nak nampak langsing dan kurus agar hari raya kali ini lebih bermakna dan ceria. Tips yang paling mudah jaga pemakanan kurangkan nasi dan gula.

Bagi Lyn dengan amalkan SET KURUS BAJET a.k.a SET KEMPIS PERUT dapat membantu dalam misi langsing, kurus dan cantik pada Hari Raya Kali ini.


>>Mineral Coffee
Bagus untuk kesihatan sebab kopi ni mengandungi garam buluh bukannya gula, amat sesuai  untuk  diet, untuk yang ada darah tinggi dan kencing manis. Kopi ini juga mengenyangkan bagi kita yang nak ber diet ni.

>>Garlic
Sudah sedia maklum bawang putih adalah rahsia turun temurun bagi mengempiskan perut dan buang angin dalam badan kita.

>>BV Alfafa
Membantu menyahtoksidkan badan, menggalakkan sistem penghadaman, mengalkalikan tubuh kita, menghilangkan bau nafas, meningkatkan fungsi imuniti badan dan BV Alfafa ni membantu menambahkan darah dan menyampaikan lebih banyak oksigen.


Satu lagi dengan pemakain Premium Beautiful. Ini bukan sahaja membantu untuk membentuk tubuh badan malah kesihatan dalaman turut terjaga sebab Premium Beautiful ni direka 70% umtuk kesihatan 30% untuk kecantikan. Sedia maklum kalau badan dah sihat luar dan dalam maka dengan sendiri aura wajah akan teserlah.



Sekarang ni Premium Beautiful ada promotion tau... Ada rebate dan juga Freebies..

 

Nak Oder boleh contact Lyn ya...
 
 
Lyn Rusli
011-32006718 (Whatsapp)

 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment