MAJLIS ANUGERAH SALES MANAGER & SENIOR SALES MANAGER 2016


Selamat Hari Isnin.. ada yang Monday Blues tak? Heheheh ..This entry all about Majlis Anugerah SM/SSM 2016. 


TAHNIAH!!


Alhamdulillah, Sabtu 19 March 2016 yang lepas bertempat di IDCC Shah Alam telah pun berlangsung satu majlis anugerah yang mengiktiraf usahawan-usahawan cemerlang yang berjaya mencapai 20,000 & 60,000 sales secara berkumpulan. Percaya atau tidak kali ini seramai lebih 1000 orang usahawan berpangkat Sales Manager & Senior Sales Manager diiktiraf dan menerima anugerah masing-masing. Ini bermakna semakin ramai yang menceburi bidang perniagaan bersama Sahajidah Hai-O Marketing Sdn Bhd (SHOM).





Syukur ke hadrat Ilahi, Lyn adalah salah seorang penerima anugerah untuk pangkat Sales Manager  dan team The Diamond Circle telah berjaya membawa seramai 30 orang qualifiers untuk majlis anugerah kali ini. Dewan yang besar dan selesa, buatkan majlis lebih meriah dan kami sebagai usahawan-usahawa SHOM makin berbangga dan bersemangat nak raikan kawan-kawan yang lain.





Bagi Lyn yang dah lama bekerja ni tak pernah sekali pun merasa didiktiraf, diraikan dan diberi penghargaan sebegini. Tapi dengan SHOM setiap pencapaian kita diraikan. Seronok kan?.

Akhir sekali nak ucapkan terima kasih kepada our mentor CDM Shaliza, CDM Norain Mohd Nizar dan DDM Siti Azlina Osman (my direct leader). Dari mula business sampai sekarang tak pernah lepaskan tangan nak bantu Lyn dan rakan-rakan seperjuangan. InsyaAllah next award Lyn akan bawa lebih ramai lagi qualifier lepas ni. Bukti business makin menjadi-jadi!!
CDM Norain Mohd Nizar & CDM Shaliza Aziz dengan pasangan masing2


CDM Shaliza Aziz & DDM Siti Azlina Osman

Our business opportunity masih terbuka kepada anda semua ye. Jika berminat nak sertai team The Diamond Circle boleh la contact Lyn. Dengan modal yang flexible, produk yang sangat bagus juga team yang kuat InsyaAllah kita semua boleh maju jaya! Jangan malu segan contact Lyn okay!

Jumpa anda di puncak kejayaan!!..


My Biz Partner Norakma Yahya turut turun untuk meraikan pencapaian Lyn



Premium Beautiful Expert
Lyn Rusli
01132006718

No comments:

Post a Comment