TDC UTARA MONTHLY INTENSIVE CLASS | MAY 2016

Assalamualaikum!!

Sabtu lepas 14.5.2016 TDC Utara ada buat monthly training class, ini bukan pertama kali tau.. cuma Lyn ja baru nak story mory untuk pertama kali tentang class ni.. hehehe..


Class ni akan diadakan setiap bulan di utara untuk TDC team Utara, Semua Leader Utara yang akan kendalikan class ni. Kali ni class di adakan di stokis Sahajidah Hai-O Sungai Petani. Ramai juga yang hadir untuk class kali ini, ada dari Alor Setar, Kulim, Pulau Pinang (pulau nun jauh ooo), Kepala Batas, dan Lyn sendiri dari Bukit Tambun (jauh gak kan.. sebab Penang..heheh).


Mesti nak ambik gambaq jugak bila p kelas... part of yang hadir kelas 
Ok macam biasa, sebelum mula belajar kita nyanyi lagu semangat SHOM!!

Nyanyi kena penuh semangat, baru meresap ke kalbu.. heheh aishhh nampak sipi2 aje muka kita.. 


Kali ni belajar "Basic Business" disampaikan oleh DSM Eida. Nak bisnes lanjar ILMU kena mantap.. kan?

DSM Eida (Leader TDC Utara)

Special untuk class hari ini DSM Kak Siti buat demo tentang BioSeleza. Wow untung sangat dapat belajar macam ni, banyak benda dapat di pelajari. Lepas tengok demo tentang BioSeleza ni ishhhh, rasa memang patut lah kita semua bertukar dari "tuala wanita" yang biasa tu kepada "BioSeleza".
Nanti Lyn buat entry BioSeleza pulak tau...


Set untuk Demo BioSeleza.. alaaa tak ada pula gambaq DSM Kak Siti...


Fokus!! dari belakang ja gambaq kita...hahah
Sesuatu kerja/bisnes jika buat secara berkumpulan, usaha semakin mudah, idea semakin banyak, suasana lebih meriah, dan hasil juga lebih banyak.... Betul kan?

Bestkan bila kerja secara berkumpulan, lebih enjoy. Yang kat luar tu kalau ada nak belajar bisnes online dan buat secara berkumpulan, Mari ler join TDC, be 1 of my protege. Kita buat sama-sama!!

Contact Lyn ye...

Your Business Coach
Premium Beautiful Expert
Lyn Rusli
01132006718

No comments:

Post a Comment